Рус Бел

Аб арганізацыі дзейнасці службы"Адно акно"


Аб арганізацыі дзейнасці службы "Адно акно"

 

ЗАЦВЕРДЖАНА

Рашэнне

Віцебскага гарадскога

выканаўчага камітэта

”21“лістапада 2018 №1532

 

ПАЛАЖЭННЕ аб службе "адно акно"

Віцебскага гарадскога выканаўчага камітэта

 

1. Служба "адно акно" Віцебскага гарадскога выканаўчага камітэта (далей - служба "адно акно") ствараецца на падставе рашэння Віцебскага гарадскога выканаўчага камітэта (далей - гарвыканкам) і ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з гэтым Палажэннем і іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

2. Служба "адно акно" з'яўляецца формай арганізацыі дзейнасці гарвыканкама па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

3. Асноўная мэта службы "адно акно" - забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам працэдур, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, а таксама рашэннем гарвыканкама.

 4. Служба "адно акно" мае штамп рэгістрацыі ўваходнай і выходнай карэспандэнцыі, штамп для пасведчання копій дакументаў.

5. Асноўнымі задачамі службы "адно акно" з'яўляюцца:

5.1. забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

5.2. стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці пералікам працэдур, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, а таксама рашэннем гарвыканкама.

5.3. аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністратыўных працэдур;

5.4. забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

5.5. выдача адміністрацыйных рашэнняў

6. Служба "адно акно" ў адпаведнасці з асноўнымі задачамі выконвае наступныя функцыі:

6.1. выдае даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе "адно акно" ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі;

6.2. тлумачыць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны ў пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;

 6.3. растлумачвае тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, парадак унясення платы за выдачу атрыманых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку у электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;

6.4. бясплатна прадастаўляе прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту па ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур, растлумачвае парадак іх запаўнення і прадстаўлення;

6.5. прымае заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі;

6.6. адмаўляе зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь. Заявы аб адмове ў прыняцці заяў захоўваюцца ў службе "адно акно";

6.7. падрыхтоўвае да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадае матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, структурныя падраздзяленні гарвыканкама, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці), падпісаных электронным лічбавым подпісам, выпрацаваным з выкарыстаннем асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім які сведчыць цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу, для разгляду і падрыхтоўкі адміністрацыйнага рашэння;

6.8. атрымлівае дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, у парадку, прадугледжаным у артыкуле 21 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", у тым ліку з улікам патрабаванняў па абароне інфармацыі атрымлівае дакументы і (або д) звесткі, якія змяшчаюць інфармацыю, якая адносіцца да камерцыйнай ці іншай ахоўнай законам таямніцы, за выключэннем інфармацыі, якая адносіцца да дзяржаўных сакрэтаў;

6.9. запэўнівае дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай праз: агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму; накіравання запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;

6.10. выдае зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);

6.11. тлумачыць парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;

6.12. выдае зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;

6.13. вядзе справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку. Пасля атрымання ўсіх запытаных дакументаў фарміруе справу, якая на працягу аднаго дня перадаецца ў структурныя падраздзяленні, адказныя за падрыхтоўку адміністрацыйных рашэнняў.

7. Функцыі работнікаў упаўнаважаных органаў вызначаюцца ў адпаведнасці з заканадаўствам, якое рэгулюе парадак ажыццяўлення адпаведных адміністрацыйных працэдур.

8. Адміністрацыйныя рашэнні па адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляе гарвыканкам, рыхтуюць структурныя падраздзяленні гарвыканкама. Кантроль за выкананнем тэрмінаў ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур ускладаецца на структурныя падраздзяленні, адказныя за падрыхтоўку адміністрацыйных рашэнняў. Заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і дакументы да іх пасля іх разгляду і прыняцці адміністрацыйнага рашэння фармуюцца структурнымі падраздзяленнямі, адказнымі за падрыхтоўку адміністрацыйных рашэнняў, і захоўваюцца ў іх архівах.

9. Служба "адно акно" гарвыканкама размяшчаецца на першым паверсе адміністрацыйнага будынка гарвыканкама ў г.Віцебску па вул.Леніна, 32, кабінет 100.

Месцы інфармавання абсталёўваюцца інфармацыйнымі стэндамі, сталамі і крэсламі для афармлення (падрыхтоўкі) дакументаў, забяспечваюцца канцылярскімі прыладамі. На інфармацыйных стэндах размяшчаецца інфармацыя, вызначаная ў артыкуле 7 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года "Аб асновах адміністрацыйных працэдур", а таксама ўзоры найбольш заяў, інфармацыя аб аддзяленнях банкаў, размешчаных у непасрэднай блізкасці ад будынка гарвыканкама, кантактным нумары тэлефона службовага. асобы, упаўнаважанай на ажыццяўленне непасрэднага кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы "адно акно", аб адзіным даведачна-інфармацыйным нумары па аказанні кансультатыўнай дапамогі па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

10. Рабочыя месцы работнікаў службы "адно акно" аснашчаюцца персанальнымі камп'ютарамі, прынтарамі, капіравальна-размнажальнай тэхнікай, тэлефонам-факсам, сканавальнай прыладай, праграмным комплексам "Адно акно", а таксама іншымі неабходнымі для выканання ўскладзеных задач і функцый інфармацыйнымі рэсурсамі, сістэмамі, абсталяваннем. Адказнасць за выкананне патрабаванняў заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі, у тым ліку за выкананне мер інфармацыйнай бяспекі пры выкарыстанні неабходных прадуктаў на персанальных камп'ютарах работнікаў службы "адно акно", ускладаецца на работнікаў службы "адно акно". Памяшканне, у якім размяшчаецца служба "адно акно", абсталюецца сістэмамі відэаназірання ў адпаведнасці з заканадаўствам.

11. Прыём зацікаўленых асоб у службе "адно акно" ажыццяўляецца штодня па працоўных днях і суботах.

У працоўныя дні: у панядзелак, аўторак, чацвер, пятнiцу: з 8.00 да 17.00;

у сераду: з 8.00 да 20.00;

у суботу: з 9.00 да 13.00;

у нядзелю: выхадны дзень.

 За працу ў суботу даецца выходны дзень. Напярэдадні дзяржаўных свят і святочных дзён, устаноўленых і аб'яўленых Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі, рабочы дзень службы "адно акно" скарачаецца на адну гадзіну.

12. Абслугоўванне зацікаўленых асоб ажыццяўляецца ў парадку чаргі. Пры неабходнасці арганізуецца папярэдні запіс зацікаўленых асоб на прыём, у тым ліку і па тэлефоне.

13. На працоўным месцы і на бэйджы работніка службы "адно акно" размяшчаецца інфармацыя аб займаемай работнікам пасадзе, прозвішчы, уласным імені, імя па бацьку (калі такое ёсць). Для работнікаў службы "адно акно" абавязковым з'яўляецца дзелавы стыль адзення, які прадугледжвае афіцыйнасць, стрыманасць і акуратнасць. Абавязковай дэталлю адзення работнікаў службы "адно акно" з'яўляецца класічны гальштук сіняга колеру для мужчын і шыйная хустка сіняга колеру для жанчын, вырабленая з лёгкай тканіны, памерам 55×55 сантыметраў.

14. У службе "адно акно" арганізуецца аказанне кансультатыўнай дапамогі па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур па адзіным даведачна-інфармацыйным нумары.

Работнікі службы "адно акно" па пытаннях арганізацыі дзейнасці гэтай службы падпарадкоўваюцца службовай асобе, упаўнаважанай на ажыццяўленне непасрэднага кіраўніцтва дзейнасцю службы "адно акно".