Юрыдычны адрас: 210026, г. Віцебск, вул. Замкавая, д. 4
Нумар тэл. / факс: (0212) 33 91 57
"Гарачая лінія" - штодня з 10.00 да 11.00, тэл.: (0212) 33 91 57 (сакратар Грамузава Я.К., у яе адсутнасць– юрысконсульт Цешчына Ю. А. тэл.: (0212) 65-54-60
Адрас электроннай пошты: vitgovcentr@vitgovcentr.by
Кіраўнік – Круман Ганна Аляксандраўна
тэл.: 33-91-48
Асабісты прыём грамадзян 1-я серада кожнага месяца з 8.00 да 13.00
Намеснік кіраўніка – Меркушаў Алег Генрыхавіч
тэл.: 33-91-37
Асабісты прыём грамадзян 3-я серада кожнага месяца з 14.00 да 17.00
Папярэдні запіс на асабісты прыём да кіраўніка, намесніка кіраўніка цэнтра ажыццяўляе сакратар Грамузава Я.К. у кабінеце 405, у тым ліку па тэл.: 33 91 57, у яе адсутнасць – юрысконсульт Цешчына Ю. А. у кабінеце 434, у тым ліку па тэл.: 65-54-60, у працоўныя дні з 8.00 да 13.00, с 14.00 да 17.00.
Дзейнасць Цэнтра ажыццяўляецца ў інтарэсах арганізацый, уключаных у пералік, на падставе дагавораў аб аказанні паслуг для забеспячэння дзейнасці бюджэтных арганізацый. Пералік бюджэтных арганізацый і структурных падраздзяленняў гарвыканкама, забеспячэнне дзейнасці якіх ажыццяўляецца цэнтрам, зацвярджаецца гарвыканкамам.
Асноўнымі задачамі цэнтра з'яўляюцца:
аналіз і вядзенне фінансава-гаспадарчай дзейнасці арганізацый, уключаных у пералік;
узаемадзеянне са структурнымі падраздзяленнямі гарвыканкама па пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем фінансава-гаспадарчай дзейнасці арганізацый, уключаных у пералік;
каардынацыя фінансава-гаспадарчай дзейнасці арганізацый, уключаных у пералік.
Паслугі арганізацыям, уключаным у пералік, аказваюцца цэнтрам на бязвыплатнай аснове, калі іншае не прадугледжана дагаворам аб аказанні паслуг.
Цэнтр з'яўляецца законным прадстаўніком бюджэтных арганізацый, уключаных у пералік (за выключэннем арганізацый, якія вядуць бухгалтарскі ўлік самастойна), у адносінах, што рэгулююцца падатковым заканадаўствам, а таксама прадстаўніком такіх арганізацый па іншых пытаннях, перададзеных цэнтру
у адпаведнасці з Дагаворам аб аказанні паслуг.
Асноўныя функцыі:
Цэнтр аказвае паслугі ў межах перададзеных паўнамоцтваў. Пералік і віды паслуг карэктуюцца з улікам штатных магчымасцяў цэнтра.
Цэнтр ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку можа аказваць наступныя паслугі:
вядзенне бухгалтарскага ўліку, складанне бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці арганізацый, уключаных у пералік, а таксама ажыццяўленне іншага забеспячэння іх дзейнасці, накіраванага на падтрымку асноўнага віду дзейнасці;
фарміраванне, зацвярджэнне і вядзенне гадавога плана дзяржаўных закупак, які ўключае зводны пералік асобных тавараў( работ, паслуг), набыццё якіх запланавана ў адпаведным фінансавым годзе для арганізацый, уключаных у пералік (за выключэннем арганізацый, якія вядуць бухгалтарскі ўлік самастойна);
правядзенне працэдур дзяржаўных закупак тавараў (работ, паслуг) для патрэб адной або некалькіх арганізацый, уключаных у пералік, заключэнне дагавораў дзяржаўных закупак такіх тавараў (работ, паслуг) і забеспячэнне іх выканання;
выкарыстанне бюджэтных сродкаў і сродкаў ад дзейнасці арганізацый, якая прыносіць даходы, уключаных у пералік (за выключэннем арганізацый, якія вядуць бухгалтарскі ўлік самастойна), выкананне іх абавязкі атрымальнікаў бюджэтных сродкаў;
ажыццяўленне асобных функцый распарадчыкаў бюджэтных сродкаў, ускладзеных на бюджэтныя арганізацыі і структурныя падраздзяленні гарвыканкама, ва ўзаемадзеянні з імі ў частцы:
падрыхтоўкі прапаноў аб распрацоўцы планаў дзейнасці распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
падрыхтоўкі разлікаў неабходных асігнаванняў да праекта адпаведнага мясцовага бюджэту на чарговы фінансавы год, праектаў зводных бюджэтных каштарысаў, каштарысаў даходаў і расходаў пазабюджэтных сродкаў арганізацый, уключаных у пералік;
падрыхтоўкі на падставе аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці арганізацый, уключаных у пералік, прапаноў для прыняцця распарадчыкамі бюджэтных сродкаў рашэнняў па кіраванні бюджэтнымі прызначэннямі і вызначэння парадку іх выкарыстання;
вядзення рэестраў расходных абавязацельстваў распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
забеспячэння своечасовага і поўнага паступлення даходаў
у бюджэты ў межах кампетэнцыі;
складанне зводнай бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці згодна з заканадаўствам аб бухгалтарскім уліку
і бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці, падрыхтоўкі іншых звестак аб выкарыстанні бюджэтных сродкаў, а таксама своечасовага прадстаўлення такой справаздачнасці і звестак у складзе і парадку, якія вызначаюцца Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь, у адпаведны мясцовы фінансавы орган і адпаведным распарадчыкам бюджэтных сродкаў;
выкананне асобных функцый падведамных адміністратараў даходаў бюджэту ў межах паўнамоцтваў, устаноўленых рашэннем гарвыканкама;
пералік абавязковых страхавых узносаў, узносаў на прафесійнае пенсійнае страхаванне і іншых плацяжоў у бюджэт дзяржаўнага пазабюджэтнага фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь за арганізацыі, уключаныя ў пералік, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый у адносінах, якія рэгулююцца заканадаўствам аб дзяржаўным сацыяльным страхаванні;
пералік беларускаму рэспубліканскаму ўнітарнаму страхавому прадпрыемству "Белдзяржстрах" страхавых узносаў арганізацый, уключаных у пералік, па абавязковаму страхаванню ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый, устаноўленых заканадаўствам, якія рэгулююць парадак і ўмовы ажыццяўлення абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў;
вытворчасць утрыманняў з заработнай платы работнікаў арганізацый, уключаных у пералік, у адпаведнасці з заканадаўствам.
Паважаныя заяўнікі!
Звяртаем ВАШУ УВАГУ!
З 02.01.2023 на падставе артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. N 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (рэд. ад 28.06.2022 са зменамі. і дапаўненнямі, якія ўступаюць у сілу з 02.01.202 электронныя звароты будуць падавацца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (звароты. бел).
Доступ да гэтай сістэмы будзе ажыццяўляцца бясплатна.
З правіламі падачы электронных зваротаў праз сістэму можна азнаёміцца тут.
Партал рэйтынгавай ацэнкі: