Рус Бел

Кіраўніцтва раёна


Кіраўніцтва адміністрацыі Кастрычніцкага раёна г. Віцебска

(210029, Віцебск, вул., Смаленская, 9, тел. 64-96-96, 

e-mail: admoctobr@vitebsk.by) 

  

Кіраўнік адміністрацыі

ПАНФІЛАЎ ЮРЫЙ АНАТОЛЬЕВІЧ

тэл. 64-96-96

 

Кіраўніцтва дзейнасцю адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў. Узаемадзеянне з Віцебскім абласным і Віцебскім гарадскім выканаўчымі камітэтамі, іх структурнымі падраздзяленнямі, іншымі органамі дзяржаўнага кіравання, Віцебскім гарадскім саветам дэпутатаў. Арганізуе на тэрыторыі раёна работу па выкананні Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь і законаў Рэспублікі Беларусь, актаў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, решений вышэйстаячых выканаўчых і распарадчых органаў. З'яўляецца распарадчыкам маёмасці і грашовых сродкаў адміністрацыі.

 

Сцвярджае структуру і штаты адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел унутраных спраў;

аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы пытанняў кадравага рэестра кіраўніка адміністрацыі);

група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці (у частцы распараджэння маёмасцю і грашовымі сродкамі адміністрацыі).

 

Пытаннi:

тэрытарыяльнай абароны;

ваенных арганізацый;

праваахоўных органаў;

падбору, расстаноўкі і перападрыхтоўкі кадраў;

узнагарод і ганаровых званняў;

арганізацыйнай і кадравай работы.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

атэстацыйнай камісіяй;

камісіяй па каардынацыі працы па садзейнічанні занятасці насельніцтва;

па супрацьдзеянні карупцыі.


Першы намеснік кіраўніка адміністрацыі

ЦІХАНАЎ АЛЯКСАНДР ФЁДАРАВІЧ

тэл.  64-95-81

 

Пытанніразвіццяпрамысловасці, гандлю, грамадскагахарчаванняісферыпаслуг, прагназаваннясацыяльна-эканамічнага

развіцця раёна і выканання прагнозных паказчыкаў, знешнеэканамічных і міжрэгіянальных сувязяў, інавацыйнай дзейнасці, прыцягнення інвестыцый і рэалізацыі інвестыцыйных праектаў, садзейнічання развіццю прадпрымальніцтва, вытворчай інфраструктуры, паліўна-энергетычнага комплексу і рэсурсазберагальных тэхналогій, энергаэфектыўнасці, збору, перапрацоўкі лому і адходаў чорных і каляровых металаў, аховы працы, аказання шэфскай дапамогі сялу, супрацоўніцтва з аграпрамысловым сектарам эканомікі, заработнай платы, стварэння новых працоўных месцаў, рэалізацыі патрабаванняў дырэктыў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь: ад 11 сакавіка 2004г. № 1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны», ад 14 чэрвеня 2007г. № 3 «Эканомія і беражлівасць – галоўныя фактары эканамічнай бяспекі дзяржавы", ад 31 снежня 2010г. № 4 " аб развіцці прадпрымальніцкай ініцыятывы і стымуляванні дзелавой актыўнасці ў Рэспубліцы Беларусь»; у частцы галін, якія курыруюцца: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, аказання платных паслуг насельніцтву.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел эканомікі;

упраўленне сацыяльнай абароны (у часткі пытанняў аховы працы).

 

Пытаннi:

прадпрыемстваў прамысловасці;

прадпрыемстваў гандлю і грамадскага харчавання;

рынкаў і гандлёвых цэнтраў;

прадпрыемстваў сферы паслуг;

прадпрыемстваў паліўна-энергетычнага комплексу.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

па прысваення класаў дзяржаўным служачым;

па ахове працы;

для праверкі ведаў па пытаннях аховы працы;

па забеспячэнні выканання асноўных прагнозных паказчыкаў, плацяжах і разліках суб'ектаў гаспадарання.


Намеснік кіраўніка адміністрацыі

ШЫКШНЯН ПАВЕЛ ПЯТРОВІЧ

тэл. 64-95-92

 

Пытанніжыллёва-камунальнайгаспадаркі, будаўніцтва, рамонтуіэксплуатацыіжылогафонду, інжынерныхкамунікацый, добраўпарадкавання, санітарнайачысткііазеляненняраёна, утрыманнясектараіндывідуальнайзабудовы, вуліц, аб'ектаўнерухомасці, землеўпарадкавання, жыллёва-будаўнічых, гаражна-спажывецкіхкааператываў, таварыстваўуласнікаў, садаводчыхтаварыстваў, цепла -, вода - ігазазабеспячэнняжылляііншыхаб'ектаў, аховынавакольнагаасяроддзяінадзвычайныхсітуацый, грамадзянскайабароны, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 11 сакавіка 2004г. № 1 " Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны» ў частцы пытанняў камісіі па надзвычайных сітуацыях, выяўлення старых дамоў і неэксплуатуемых транспартных сродкаў; у частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання.

 

Пытаннi:

арганізацый жыллёва-камунальнай гаспадаркі;

праектных і будаўнічых арганізацый;

дарожных арганізацый;

прадпрыемстваў аўтасэрвісу;

аўтатранспартных прадпрыемстваў;

жыллёва-будаўнічых, гаражна-спажывецкіх кааператываў, таварыстваў уласнікаў, садаводчых таварыстваў.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

па надзвычайных сітуацыях;

для прыёмкі выкананых работ па пераўладкаванні і (або) перапланіроўцы жылога і (або) нежылога памяшкання ў жылым доме;

па планаванні, правядзенні і фінансаванні бягучага рамонту жыллёвага фонду таварыстваў уласнікаў Кастрычніцкага раёна г. Віцебска;

паводле ацэнкі нанесенай шкоды, звязанага са стыхійнымі бедствамі, аварыямі і катастрофамі;

міжведамаснай для праверкі гатоўнасці незавершаных будаўніцтвам жылых дамоў, дач да кансервацыі;

міжведамаснай па абследаванні санітарнага і тэхнічнага стану індывідуальных жылых дамоў;

міжведамаснай па прыёмцы ў эксплуатацыю скончаных ўзвядзеннем аднакватэрных, блакіраваных жылых дамоў і (або) нежылых капітальных пабудоў на прыдамавой тэрыторыі, рэканструяваных жылых і (або) нежылых памяшканняў у шматкватэрных, блакіраваных жылых дамах, аднакватэрных жылых дамоў, а таксама нежылых капітальных пабудоў на прыдамавой тэрыторыі;

міжведамаснай па самавольным пабудоў.

 

 

Намеснік кіраўніка адміністрацыі

ІГНАТКОВА ТАЦЦЯНА МІКАЛАЕЎНА

тэл. 64-95-82

 

 

Пытанніадукацыі, навукі, аховыздароўя, культуры, фізічнайкультуры, спортуітурызму, сацыяльнайабароны, рэалізацыідзяржаўнайідэалогііімоладзевайпалітыкі, правядзеннявыбараўірэферэндумаў, аналізуіпрагназаваннясацыяльна-палітычнайсітуацыіўраёне, грамадска-палітычнайінфармацыі, узаемадзеяннязпалітычныміпартыямі, грамадскіміірэлігійныміарганізацыямі, забеспячэннямасавыхграмадска-палітычныхікультурныхмерапрыемстваў, аховыгісторыка-культурнайспадчыны, прызывумоладзіваУзброеныяСілыРэспублікіБеларусь, арганізацыіработыпапрафілактыцыправапарушэнняў, супрацьдзеяннінезаконнамуабаротунаркотыкаўііхспажыванню, сродкаўмасавайінфармацыі, дзяржаўнагасацыяльнагастрахавання( Фондсацыяльнайабаронынасельніцтва), аздараўленняісанаторна-курортнагалячэння, увекавечанняпамяціабаронцаўіахвярВялікайАйчыннайвайныіасоб, якіямаюцьасаблівыязаслугі, творчыхсаюзаўіарганізацый, ветэранскіхарганізацый, арганізацыіпрацызкіруючымікадрамі, фарміраваннярэзервутакіхкадраў, ягоякаснагаскладуіэфектыўнасцівыкарыстання, апекііпапячыцельстванадпаўналетніміасобамі, прызнанымінедзеяздольныміабоабмежаванадзеяздольнымі, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 11 сакавіка 2004г. № 1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны «ў частцы пытанняў па накіраванні дзейнасці, арганізацыі міжведамаснага ўзаемадзеяння па рэалізацыі патрабаванняў дэкрэта прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006г. № 18»Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях"; у частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, аказання платных паслуг насельніцтву, своечасовасці выплаты заработнай платы.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

Упраўленне сацыяльнай абароны (акрамя пытанняў аховы працы);

аддзел па адукацыі;

Аддзел ідэалагічнай работы і па справах моладзі, спорту і турызму;

аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы пытанняў работы з кіруючымі кадрамі, фарміравання рэзерву такіх кадраў, яго якаснага складу і эфектыўнасці выкарыстання).

 

Пытаннi:

устаноў адукацыі, аховы здароўя, спорту і турызму;

культурна-асветніцкіх устаноў;

арганізацый, якія аказваюць паслугі турызму і аздараўлення;

творчых саюзаў і арганізацый;

ветэранскіх арганізацый;

сродкаў масавай інфармацыі і прадпрыемстваў друку;

грамадскіх і рэлігійных арганізацый і аб'яднанняў;

раённага камітэта грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі" і іншых моладзевых арганізацый;

добраахвотных дружын;

дзяржаўнай установы «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Кастрычніцкага раёна г. Віцебска».

 

Кіраўніцтва камісіямі:

па справах непаўналетніх;

садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства аб свабодзе сумлення, веравызнання і рэлігійных арганізацыях;

па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі;

па абследаванні матэрыяльна-бытавога становішча сям'і (грамадзяніна);

па ўстанаўленні статусу грамадзянам, пацярпелым ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый;

назіральны;

грамадскай па этыцы;

па вызначэнні аб'ёму і прыёмцы работ пры правядзенні рамонту жылых памяшканняў асобным катэгорыям грамадзян за кошт сродкаў гарадскога бюджэту;

міжведамаснай для абследавання спецыяльна абсталяваных памяшканняў (месцаў) і размешчанага ў іх Кіна - або відэапраекцыйнага абсталявання, прызначаных для паказу фільмаў;

конкурснай па фарміраванні рэзерву кіруючых кадраў;

раённым штабам добраахвотных дружын;

саветам па каардынацыі дзейнасці дзяржаўных органаў па рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006г. № 18 "Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях" Кастрычніцкага раёна г. Віцебска;

раённай рабочай па пытаннях папярэджання гібелі людзей ад знешніх прычын, у тым ліку надзвычайных сітуацый;

міжведамаснай па правядзенні абследавання жылых памяшканняў і вызначэння магчымасці (немагчымасці) ўсялення ў іх дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, а таксама асоб з ліку дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў;

па кантролі за арганізацыяй харчавання навучэнцаў ва ўстановах дашкольнай, агульнай сярэдняй і спецыяльнай адукацыі Кастрычніцкага раёна г. Віцебска;

каардынацыйным саветам па пытаннях апекі і папячыцельства над паўналетнімі асобамі.



Кіраўнік справамі адміністрацыі

ІВАНКОВІЧ ГАЛІНА МІКАЛАЕЎНА

тэл. 64-96-90

 

Пытанніўдасканаленняформаўіметадаўдзейнасціапаратаадміністрацыі, выкананнярэгламентуадміністрацыі, унутранагараспарадкуіпрацоўнайдысцыпліны, структурыіштатнагараскладу, арганізацыйнай, кадравайіправавойработы, правядзеннявыбараўірэферэндумаў, справаводстваікантролюзавыкананнемнарматыўныхправавыхіраспарадчыхдакументаў, архіва, работысазваротаміграмадзян, іхпрадстаўнікоў, прадстаўнікоўюрыдычныхасоб, утымлікупрыёмуграмадзян, іхпрадстаўнікоў, прадстаўнікоўюрыдычныхасоб, запісыактаўграмадзянскагастану, тэхнічнага, транспартнагаігаспадарчагазабеспячэнняпрацыадміністрацыі, зместуіэксплуатацыібудынкаадміністрацыі, падрыхтоўкііафармленняпратаколаўпасяджэнняўадміністрацыі, вядзенняўлікурашэнняўадміністрацыі, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 27 снежня 2006г. №2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва».

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел арганізацыйна-кадравай работы (акрамя пытанняў кадравага рэестра кіраўніка адміністрацыі, работы з кіруючымі кадрамі, фарміравання рэзерву такіх кадраў, яго якаснага складу і эфектыўнасці выкарыстання);

аддзел запісу актаў грамадзянскага стану;

аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;

група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці (акрамя пытанняў распараджэння маёмасцю і грашовымі сродкамі адміністрацыі).

 

Пытаннi:

удасканалення форм і метадаў дзейнасці апарата і рэгламенту адміністрацыі, справаводства;

каардынацыі працы апарата адміністрацыі і яе структурных падраздзяленняў па пытаннях унутранага працоўнага распарадку;

арганізацыйна-гаспадарчага забеспячэння прымаюцца дэлегацый;

удасканалення структуры і штатнага раскладу адміністрацыі;

ўтрымання і эксплуатацыі будынка і інжынерных камунікацый адміністрацыі;

арганізацыі электроннага дакументазвароту;

арганізацыі кантролю за пастаноўкай справаводства ў структурных падраздзяленнях адміністрацыі;

прававога забеспячэння дзейнасці адміністрацыі.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

адміністрацыйны;

па ажыццяўленню дзяржаўных закупак;

па вызначэнні стажу дзяржаўным служачым;

па вызначэнні стажу работнікаў, якія ажыццяўляюць тэхнічнае абслугоўванне і забяспечваюць функцыянаванне дзяржаўнага апарату;

па аздараўленню і санаторна-курортнаму лячэнню работнікаў адміністрацыі;

экспертны;

па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці;

па спісанні і знішчэнні бланкаў дакументаў з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь;

па спісанні і знішчэнні бланкаў строгай справаздачнасці;

па правядзенні інвентарызацыі бланкаў строгай справаздачнасці;

па правядзенні інвентарызацыі грашовых сродкаў, матэрыяльных каштоўнасцяў і каштоўных металаў, апрыходаванні і спісання матэрыяльных каштоўнасцяў;

па апрыходаванні і спісанню аўтазапчастак;

кваліфікацыйнай па прысваенні класаў кіроўцам аўтамабіляў.