Кіраўніцтва адміністрацыі Кастрычніцкага раёна г. Віцебска (210029, Віцебск, вул., Смаленская, 9, тел. 64-96-96, e-mail: admoctobr@vitebsk.by) |
||
|
|
|
|
Першы намеснік кіраўніка адміністрацыі ЦІХАНАЎ АЛЯКСАНДР ФЁДАРАВІЧ тэл. 64-95-81
Пытанніразвіццяпрамысловасці, гандлю, грамадскагахарчаванняісферыпаслуг, прагназаваннясацыяльна-эканамічнага развіцця раёна і выканання прагнозных паказчыкаў, знешнеэканамічных і міжрэгіянальных сувязяў, інавацыйнай дзейнасці, прыцягнення інвестыцый і рэалізацыі інвестыцыйных праектаў, садзейнічання развіццю прадпрымальніцтва, вытворчай інфраструктуры, паліўна-энергетычнага комплексу і рэсурсазберагальных тэхналогій, энергаэфектыўнасці, збору, перапрацоўкі лому і адходаў чорных і каляровых металаў, аховы працы, аказання шэфскай дапамогі сялу, супрацоўніцтва з аграпрамысловым сектарам эканомікі, заработнай платы, стварэння новых працоўных месцаў, рэалізацыі патрабаванняў дырэктыў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь: ад 11 сакавіка 2004г. № 1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны», ад 14 чэрвеня 2007г. № 3 «Эканомія і беражлівасць – галоўныя фактары эканамічнай бяспекі дзяржавы", ад 31 снежня 2010г. № 4 " аб развіцці прадпрымальніцкай ініцыятывы і стымуляванні дзелавой актыўнасці ў Рэспубліцы Беларусь»; у частцы галін, якія курыруюцца: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, аказання платных паслуг насельніцтву.
Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел эканомікі; упраўленне сацыяльнай абароны (у часткі пытанняў аховы працы).
Пытаннi: прадпрыемстваў прамысловасці; прадпрыемстваў гандлю і грамадскага харчавання; рынкаў і гандлёвых цэнтраў; прадпрыемстваў сферы паслуг; прадпрыемстваў паліўна-энергетычнага комплексу.
Кіраўніцтва камісіямі: па прысваення класаў дзяржаўным служачым; па ахове працы; для праверкі ведаў па пытаннях аховы працы; па забеспячэнні выканання асноўных прагнозных паказчыкаў, плацяжах і разліках суб'ектаў гаспадарання. |
|
|
Намеснік кіраўніка адміністрацыі тэл. 64-95-92 Пытанніжыллёва-камунальнайгаспадаркі, будаўніцтва, рамонтуіэксплуатацыіжылогафонду, інжынерныхкамунікацый, добраўпарадкавання, санітарнайачысткііазеляненняраёна, утрыманнясектараіндывідуальнайзабудовы, вуліц, аб'ектаўнерухомасці, землеўпарадкавання, жыллёва-будаўнічых, гаражна-спажывецкіхкааператываў, таварыстваўуласнікаў, садаводчыхтаварыстваў, цепла -, вода - ігазазабеспячэнняжылляііншыхаб'ектаў, аховынавакольнагаасяроддзяінадзвычайныхсітуацый, грамадзянскайабароны, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 11 сакавіка 2004г. № 1 " Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны» ў частцы пытанняў камісіі па надзвычайных сітуацыях, выяўлення старых дамоў і неэксплуатуемых транспартных сродкаў; у частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы. Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання. Пытаннi: арганізацый жыллёва-камунальнай гаспадаркі; праектных і будаўнічых арганізацый; дарожных арганізацый; прадпрыемстваў аўтасэрвісу; аўтатранспартных прадпрыемстваў; жыллёва-будаўнічых, гаражна-спажывецкіх кааператываў, таварыстваў уласнікаў, садаводчых таварыстваў. Кіраўніцтва камісіямі: па надзвычайных сітуацыях; для прыёмкі выкананых работ па пераўладкаванні і (або) перапланіроўцы жылога і (або) нежылога памяшкання ў жылым доме; па планаванні, правядзенні і фінансаванні бягучага рамонту жыллёвага фонду таварыстваў уласнікаў Кастрычніцкага раёна г. Віцебска; паводле ацэнкі нанесенай шкоды, звязанага са стыхійнымі бедствамі, аварыямі і катастрофамі; міжведамаснай для праверкі гатоўнасці незавершаных будаўніцтвам жылых дамоў, дач да кансервацыі; міжведамаснай па абследаванні санітарнага і тэхнічнага стану індывідуальных жылых дамоў; міжведамаснай па прыёмцы ў эксплуатацыю скончаных ўзвядзеннем аднакватэрных, блакіраваных жылых дамоў і (або) нежылых капітальных пабудоў на прыдамавой тэрыторыі, рэканструяваных жылых і (або) нежылых памяшканняў у шматкватэрных, блакіраваных жылых дамах, аднакватэрных жылых дамоў, а таксама нежылых капітальных пабудоў на прыдамавой тэрыторыі; міжведамаснай па самавольным пабудоў. |
|
|
Намеснік кіраўніка адміністрацыі ІГНАТКОВА ТАЦЦЯНА МІКАЛАЕЎНА тэл. 64-95-82
Пытанніадукацыі, навукі, аховыздароўя, культуры, фізічнайкультуры, спортуітурызму, сацыяльнайабароны, рэалізацыідзяржаўнайідэалогііімоладзевайпалітыкі, правядзеннявыбараўірэферэндумаў, аналізуіпрагназаваннясацыяльна-палітычнайсітуацыіўраёне, грамадска-палітычнайінфармацыі, узаемадзеяннязпалітычныміпартыямі, грамадскіміірэлігійныміарганізацыямі, забеспячэннямасавыхграмадска-палітычныхікультурныхмерапрыемстваў, аховыгісторыка-культурнайспадчыны, прызывумоладзіваУзброеныяСілыРэспублікіБеларусь, арганізацыіработыпапрафілактыцыправапарушэнняў, супрацьдзеяннінезаконнамуабаротунаркотыкаўііхспажыванню, сродкаўмасавайінфармацыі, дзяржаўнагасацыяльнагастрахавання( Фондсацыяльнайабаронынасельніцтва), аздараўленняісанаторна-курортнагалячэння, увекавечанняпамяціабаронцаўіахвярВялікайАйчыннайвайныіасоб, якіямаюцьасаблівыязаслугі, творчыхсаюзаўіарганізацый, ветэранскіхарганізацый, арганізацыіпрацызкіруючымікадрамі, фарміраваннярэзервутакіхкадраў, ягоякаснагаскладуіэфектыўнасцівыкарыстання, апекііпапячыцельстванадпаўналетніміасобамі, прызнанымінедзеяздольныміабоабмежаванадзеяздольнымі, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 11 сакавіка 2004г. № 1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны «ў частцы пытанняў па накіраванні дзейнасці, арганізацыі міжведамаснага ўзаемадзеяння па рэалізацыі патрабаванняў дэкрэта прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006г. № 18»Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях"; у частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, аказання платных паслуг насельніцтву, своечасовасці выплаты заработнай платы. Структурныя падраздзялення адміністрацыі: Упраўленне сацыяльнай абароны (акрамя пытанняў аховы працы); аддзел па адукацыі; Аддзел ідэалагічнай работы і па справах моладзі, спорту і турызму; аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы пытанняў работы з кіруючымі кадрамі, фарміравання рэзерву такіх кадраў, яго якаснага складу і эфектыўнасці выкарыстання).
Пытаннi: устаноў адукацыі, аховы здароўя, спорту і турызму; культурна-асветніцкіх устаноў; арганізацый, якія аказваюць паслугі турызму і аздараўлення; творчых саюзаў і арганізацый; ветэранскіх арганізацый; сродкаў масавай інфармацыі і прадпрыемстваў друку; грамадскіх і рэлігійных арганізацый і аб'яднанняў; раённага камітэта грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі" і іншых моладзевых арганізацый; добраахвотных дружын; дзяржаўнай установы «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Кастрычніцкага раёна г. Віцебска».
Кіраўніцтва камісіямі: па справах непаўналетніх; садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства аб свабодзе сумлення, веравызнання і рэлігійных арганізацыях; па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі; па абследаванні матэрыяльна-бытавога становішча сям'і (грамадзяніна); па ўстанаўленні статусу грамадзянам, пацярпелым ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый; назіральны; грамадскай па этыцы; па вызначэнні аб'ёму і прыёмцы работ пры правядзенні рамонту жылых памяшканняў асобным катэгорыям грамадзян за кошт сродкаў гарадскога бюджэту; міжведамаснай для абследавання спецыяльна абсталяваных памяшканняў (месцаў) і размешчанага ў іх Кіна - або відэапраекцыйнага абсталявання, прызначаных для паказу фільмаў; конкурснай па фарміраванні рэзерву кіруючых кадраў; раённым штабам добраахвотных дружын; саветам па каардынацыі дзейнасці дзяржаўных органаў па рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006г. № 18 "Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях" Кастрычніцкага раёна г. Віцебска; раённай рабочай па пытаннях папярэджання гібелі людзей ад знешніх прычын, у тым ліку надзвычайных сітуацый; міжведамаснай па правядзенні абследавання жылых памяшканняў і вызначэння магчымасці (немагчымасці) ўсялення ў іх дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, а таксама асоб з ліку дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў; па кантролі за арганізацыяй харчавання навучэнцаў ва ўстановах дашкольнай, агульнай сярэдняй і спецыяльнай адукацыі Кастрычніцкага раёна г. Віцебска; каардынацыйным саветам па пытаннях апекі і папячыцельства над паўналетнімі асобамі. |
|
|
Кіраўнік справамі адміністрацыі ІВАНКОВІЧ ГАЛІНА МІКАЛАЕЎНА тэл. 64-96-90 Пытанніўдасканаленняформаўіметадаўдзейнасціапаратаадміністрацыі, выкананнярэгламентуадміністрацыі, унутранагараспарадкуіпрацоўнайдысцыпліны, структурыіштатнагараскладу, арганізацыйнай, кадравайіправавойработы, правядзеннявыбараўірэферэндумаў, справаводстваікантролюзавыкананнемнарматыўныхправавыхіраспарадчыхдакументаў, архіва, работысазваротаміграмадзян, іхпрадстаўнікоў, прадстаўнікоўюрыдычныхасоб, утымлікупрыёмуграмадзян, іхпрадстаўнікоў, прадстаўнікоўюрыдычныхасоб, запісыактаўграмадзянскагастану, тэхнічнага, транспартнагаігаспадарчагазабеспячэнняпрацыадміністрацыі, зместуіэксплуатацыібудынкаадміністрацыі, падрыхтоўкііафармленняпратаколаўпасяджэнняўадміністрацыі, вядзенняўлікурашэнняўадміністрацыі, рэалізацыіпатрабаванняўДырэктывыПрэзідэнтаРэспублікіБеларусьад 27 снежня 2006г. №2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва».
Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел арганізацыйна-кадравай работы (акрамя пытанняў кадравага рэестра кіраўніка адміністрацыі, работы з кіруючымі кадрамі, фарміравання рэзерву такіх кадраў, яго якаснага складу і эфектыўнасці выкарыстання); аддзел запісу актаў грамадзянскага стану; аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб; група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці (акрамя пытанняў распараджэння маёмасцю і грашовымі сродкамі адміністрацыі). Пытаннi: удасканалення форм і метадаў дзейнасці апарата і рэгламенту адміністрацыі, справаводства; каардынацыі працы апарата адміністрацыі і яе структурных падраздзяленняў па пытаннях унутранага працоўнага распарадку; арганізацыйна-гаспадарчага забеспячэння прымаюцца дэлегацый; удасканалення структуры і штатнага раскладу адміністрацыі; ўтрымання і эксплуатацыі будынка і інжынерных камунікацый адміністрацыі; арганізацыі электроннага дакументазвароту; арганізацыі кантролю за пастаноўкай справаводства ў структурных падраздзяленнях адміністрацыі; прававога забеспячэння дзейнасці адміністрацыі.
Кіраўніцтва камісіямі: адміністрацыйны; па ажыццяўленню дзяржаўных закупак; па вызначэнні стажу дзяржаўным служачым; па вызначэнні стажу работнікаў, якія ажыццяўляюць тэхнічнае абслугоўванне і забяспечваюць функцыянаванне дзяржаўнага апарату; па аздараўленню і санаторна-курортнаму лячэнню работнікаў адміністрацыі; экспертны; па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці; па спісанні і знішчэнні бланкаў дакументаў з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь; па спісанні і знішчэнні бланкаў строгай справаздачнасці; па правядзенні інвентарызацыі бланкаў строгай справаздачнасці; па правядзенні інвентарызацыі грашовых сродкаў, матэрыяльных каштоўнасцяў і каштоўных металаў, апрыходаванні і спісання матэрыяльных каштоўнасцяў; па апрыходаванні і спісанню аўтазапчастак; кваліфікацыйнай па прысваенні класаў кіроўцам аўтамабіляў. |