Рус Бел

Прынцып аднаго акна


 

Прынцып аднаго акна 

 

Прыём зацікаўленых асоб у службе "адно акно" ажыццяўляецца:

у панядзелак, аўторак, чацвер, пятнiцу: з 8.00 да 17.00;

у сераду: з 8.00 да 20.00;

у суботу: з 9.00 да 13.00

у нядзелю: выхадны дзень.

Служба "адно акно" Віцебскага гарвыканкама размяшчаецца на першым паверсе адміністрацыйнага будынка гарвыканкама ў г. Віцебску па вул. Леніна, 32, кабінет 100. Пры неабходнасці ёсць магчымасць папярэдняга запісу ў гадзіны працы, на прыём у службу «адно акно» у тым ліку па тэлефонах: 33-14-74, 43-61-31.

Заяўнічы прынцып аднаго акна - зварот зацікаўленай асобы з заявай у адзін упаўнаважаны орган з дадаткам дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення працэдуры, якія могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Асноўнымі прынцыпамі ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур з'яўляюцца: законнасць, роўнасць зацікаўленых асоб перад законам, прыярытэт інтарэсаў зацікаўленых асоб, адкрытасць адміністрацыйнай працэдуры, аператыўнасць і даступнасць адміністрацыйнай працэдуры, заяўны прынцып аднаго акна, супрацоўніцтва пры ажыццяўленні працэдур. Работа ўсіх дзяржаўных органаў накіравана, перш за ўсё, на максімальнае задавальненне патрэбнасцей розных груп насельніцтва, канкрэтнага грамадзяніна. У Віцебскім гарадскім выканаўчым камітэце арганізавана работа па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур на аснове заяўнага прынцыпу "адно акно" і ажыццяўляецца ў адпаведнасці з наступнымі нарматыўнымі прававымі актамі: Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. №2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва" Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур" Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. №202 "Аб службе "адно акно" Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г. № 156 «Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. № 193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь» Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № 740 "Аб пераліку адміністрацыйных працэдур, прыём заяў і выдача рашэнняў па якіх ажыццяўляецца праз службу "адно акно" Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18 верасня 2020 г. № 541 "Аб дакументах, якія запытваюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур" Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 лістапада 2020 г. № 442 "Аб прадаўжэнні тэрміну дзеяння дакументаў" Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 мая 2020 г. № 271 "Аб змяненні пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур" Пры звароце грамадзяніну неабходна падаць толькі мінімальны пакет дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры. Астатнія дакументы, неабходныя для ажыццяўлення адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры, запытваюцца спецыялістамі, або пры жаданні могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18 верасня 2020 г. № 541 вызначана пералік дакументаў і (або) звестак, якія самастойна запытваюць мясцовыя выканаўчыя і распарадчыя органы пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

 Прыярытэтным напрамкам узаемадзеяння пры рэалізацыі прынцыпу "аднаго акна" з'яўляецца арганізацыя электроннага абмену дакументамі і звесткамі, якія датычацца заяўнікаў, што дае магчымасць скараціць тэрмін выканання адміністрацыйнай працэдуры. Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры не можа перавышаць пятнаццаці дзён, а ў выпадку накіравання ўпаўнаважаным органам запыту ў іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі - аднаго месяца, калі іншы тэрмін не прадугледжаны заканадаўчымі актамі, пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Для павышэння якасці і эфектыўнасці работы з насельніцтвам у тым ліку па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур ёсць магчымасць пакінуць сваю ацэнку на Партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь.

Для чаго прызначаны партал рэйтынгавай адзнакі арганізацый?

Партал рэйтынгавай ацэнкі арганізацый дае даступны спосаб для грамадзян выказаць сваё меркаванне аб якасці абслугоўвання насельніцтва дзяржаўнымі арганізацыямі, што садзейнічае павышэнню якасці аказання дзяржаўных паслуг. Рэйтынг дзяржаўных арганізацый, які фарміруецца на аснове гэтых ацэнак, стварае дадатковы стымул для паляпшэння якасці работы з насельніцтвам і садзейнічае развіццю адкрытага дыялога ўрада і насельніцтва. Функцыянаванне партала адпавядае мэтам і задачам, пастаўленым перад дзяржавай Кіраўніком дзяржавы (Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. нумар 2 "Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату"). Доступ да анкеты для ажыццяўлення рэйтынгавай ацэнкі прадастаўляецца на партале праз выкарыстанне аднаго з прадугледжаных механізмаў пошуку для выбару цікавай арганізацыі і націску кнопкі "Ацаніць".    

Як знайсці арганізацыю на партале?

Арганізацыю на партале можна знайсці любым зручным чынам: - з дапамогай пошукавага радка; - у пераліку арганізацый; - на карце (раздзел "Рэйтынг"); - па сферах жыццядзейнасці і катэгорыям.

 Як запоўніць анкету?

Для запаўнення анкеты аб якасці працы неабходна знайсці арганізацыю на партале і на старонцы арганізацыі націснуць кнопку «Ацаніць». Для ўваходу на партал неабходна перайсці па спасылцы: http://www.ipps.by:9102/RatingPortal