Рус Бел

Дэкрэт № 3 «Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва»


Дэкрэт № 3 “Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва”

У мэтах рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015 № 3 "Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва" (у рэдакцыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 студзеня 2018 № 1) рашэннем адміністрацыі Чыгуначнага раёна г.Віцебска (далей – адміністрацыя раёна) ад 18 студзеня 2019 № 23 у раёне створана пастаянна дзеючая раённая камісія па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва.

Рашэнне № 556 ад 20.11.2020 Аб змене рашэння

Рашэнне № 620 ад 28.12.2020 Аб змене рашэння

Склад пастаянна дзеючай камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва

Палажэнне пастаянна дзеючай камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва.

Пасяджэнні камісіі праводзіцца па адрасе:вул. Касманаўтаў, 3а, кабінет № 6, другая і чацвёртая серада кожнага месяца ў 15-00.

Кантактныя тэлефоны 60 47 84, 60 52 12 e-mail: rwadm-dekret3@vitebsk.by

Папярэдні запіс на прыём грамадзян па асабістых пытаннях у рамках рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015 № 3 "Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва" ажыццяўляецца ў працоўныя дні: панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8-00 да 13-00; серада з 11-00 да 13-00, па тэлефоне 60 47 84, 60 52 12-сакратар камісіі, e-mail: rwadm-dekret3@vitebsk.by

Грамадзяне, уключаныя ў базу дадзеных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, могуць звяртацца па кансультацыю па тэлефоне "гарачай лініі": 60 47 84

Панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, серада 8.00 да 13.00, з 14.00 да 20.00.

Графік прыёму грамадзян па асабістых пытаннях у рамках рэалізацыі Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015 г. № 3 “Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва”

 

Імя, імя па бацьку, прозвішча асобы, якая вядзе асабісты прыём

Пасада асобы, якая вядзе прыём

Дзень асабістага прыёму, час,   № кабінета

Героеў Аляксей Міхайлавіч

Глава адміністрацыіЧыгуначнага раёна

г. Віцебска

 Другая серада месяца 

з 8.00 да 13.00, 

кабінет № 17

Шарай Алена

Уладзіміраўна

 Намеснік главы адміністрацыі Чыгуначнага раёна г. Віцебска

 

 Чацвёртая серада месяца

з 8-00 да 13-00, 

кабиінет № 28

Нарматыўныя прававыя акты, звязаныяз рэалізацыяй Дэкрэта № 3:

Дэкрэт Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015г. №3 «Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31 сакавіка 2018г. №240 «Аб зацвярджэнні Прыкладнага палажэння аб пастаянна дзеючай камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31 сакавіка 2018г. №239 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку аднясення працаздольных грамадзян да не занятых у эканоміцы, фарміравання і вядзення базы дадзеных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, уключаючы ўзаемадзеянне ў гэтых мэтах дзяржаўных органаў і арганізацый»

Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 красавіка 2018г. №314 «Аб вызначэнні паслуг, якія прадастаўляюцца працаздольным грамадзянам,  не занятым у эканоміцы, па цэнах (тарыфах), якія забяспечваюць поўнае пакрыццё эканамічна абгрунтаваных затрат на іх аказанне, і пра ўмовы іх прадастаўлення»

 

Спіс працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, якія аплачваюць паслугі, вызначаны Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, будзе сфарміраваны да 1 снежня 2018 года. Уключаныя ў спіс працаздольныя грамадзяне, не занятыя ў эканоміцы, будуць аплачваць паслугі па тарыфах, якія забяспечваюць поўнае пакрыццё эканамічна абгрунтаваных выдаткаў на аказанне паслуг, гарачае водазабеспячэнне з 1 студзеня 2019 года, газазабеспячэнне пры наяўнасці індывідуальных газавых ацяпляльных прыбораў і цеплазабеспячэнне – з 1 кастрычніка 2019 года.

Алгарытм дзеянняўграмадзян пры звароце ў пастаянна дзеючую камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва для выключэння іх са спісу працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, якія аплачваюць паслугі па цэнах (тарыфах), якія забяспечваюць поўнае пакрыццё выдаткаў.

Як пацвердзіць, што грамадзянін працуе ці вучыцца за мяжой.

Як даведацца, ці аднесены грамадзянін да не занятых у эканоміцы. 

 Прыкладны пералік аб'ектыўных абставін, якія могуць быць аднесены да складаных жыццёвых сітуацый 

 

Графік прыёму зацікаўленых асоб:

панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца: 8.00 – 17.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

серада: 11.00 – 20.00 абедзенны перапынак з 13.00 до14.00

кожная 1 і 3 субота месяца 9.00 – 13.00

выхадны дзень – нядзеля

Месца размяшчэння службы «адно акно»: г.Віцебск, вул. Касманаўтаў, д. 3А, кабінет № 10 на першым паверсе будынка адміністрацыі.

Непасрэднае кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ў адміністрацыі ажыццяўляецца кіраўніком справамі адміністрацыі Смолікавай Марынай Уладзіміраўнай, а агульнае кіраўніцтва дзейнасцю работнікаў адміністрацыі, якія выконваюць функцыі службы «адно акно» – загадчык сектарам па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Сцяпанава Ірына Ігараўна.