Кіраўніцтва адміністрацыі Першамайскага раёна г.
Віцебска
|
|
|
Кіраўнік адміністрацыі Сямёнычаў Яўген Алегавіч
Асабісты прыём: з 8.00 да 13.00 кожная серада Тэлефон для запісу: 64-33-73 Кіраўніцтва дзейнасцю адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў. Узаемадзеянне з Віцебскімі абласным і гарадскім выканаўчымі камітэтамі, іх структурнымі падраздзяленнямі, Віцебскім гарадскім саветам дэпутатаў, рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання. Арганізуе на тэрыторыі Першамайскага раёна горада Віцебска працу па выкананні Канстытуцыі і законаў Рэспублікі Беларусь, дэкрэтаў, указаў і распараджэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, рашэнняў вышэйстаячых выканаўчых і распарадчых органаў, выкананню бюджэту, мэтавым выкарыстанні бюджэтных сродкаў. З'яўляецца распарадчыкам крэдытаў па расходах, прадугледжаных у каштарысе расходаў адміністрацыі, падпісвае дагаворы, фінансавыя і банкаўскія дакументы. Сцвярджае структуру і штаты адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў.
Структурныя падраздзяленняадміністрацыі: аддзел унутраных спраў; аддзел арганізацыйна-кадравай работы; група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці. Пытанні: праваахоўных органаў; падбору і расстаноўкі кадраў; узнагарод і ганаровых званняў; арганізацыйнай і кадравай работы. Кіраўніцтва камісіямі, парадамі: па супрацьдзеянні карупцыі; пастаянна дзеючай па каардынацыі працы па садзейнічанні занятасці насельніцтва; па атэстацыі кіраўнікоў, спецыялістаў структурных падраздзяленняў адміністрацыі; саветам па пытаннях каардынацыі дзейнасці праваахоўных органаў.
|
|
Першы намеснік кіраўніка адміністрацыі Баглай Таісія Іванаўна Асабісты прыём з 8.00 да 13.00 1-я серада, 2-й – 5-й чацвер Тэлефон для запісу: 64-34-13 Пытанні развіцця
прамысловасці, эканомікі, статыстыкі і аналізу, гандлю, аказання платных
паслуг насельніцтву, прагназавання сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна і
выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця,
знешнеэканамічных і рэгіянальных сувязяў, прыцягнення і рэалізацыі
інвестыцыйных праектаў, садзейнічання развіццю прадпрымальніцтва, своечасовай
выплаты заработнай платы, працы і занятасці насельніцтва, аховы працы,
правядзення перапісу насельніцтва, грашова-крэдытных адносін, якасці і канкурэнтаздольнасці
вырабленай прадукцыі, паліўна-энергетычнага комплексу прамысловасці
У частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, разлікаў за энерганосьбіты, аказання
платных паслуг насельніцтву, забеспячэння кадрамі, адаптацыі і замацавання ў
арганізацыях раёна маладых спецыялістаў Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі.
Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел эканомікі; аддзел
жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання
Пытанні: прадпрыемстваў прамысловага комплексу раёна незалежна ад формы ўласнасці і ведамаснай падпарадкаванасці; гандлёвых прадпрыемстваў, рынкаў, арганізацый грамадскага харчавання і паслуг усіх формаў уласнасці; дзяржаўнай рэгістрацыі і ліквідацыі суб'ектаў гаспадарання; аховы працы і тэхнікі бяспекі.
Кіраўніцтва камісіямі: па ахове працы; па прысваенні класаў дзяржаўных служачых адміністрацыі; па перапісу насельніцтва; па кантролі за фінансавым становішчам суб'ектаў гаспадарання (балансавага).
|
|
Намеснік кіраўніка адміністрацыі Барадзін Сяргей Рыгоравіч
Асабісты прыём: з 8.00 да 13.00 2-я серада, 1-й, 3-й – 5-й панядзелак Тэлефон для запісу: 64-33-92 Пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі, капітальнага і бягучага рамонту жыллёвага фонду, вадаправодна-каналізацыйнай гаспадаркі, цеплакрыніц і цеплавых сетак, выканання жыллёвай праграмы, добраўпарадкавання, санітарнай ачысткі і азелянення раёна, зместу сектара індывідуальнай забудовы, аховы навакольнага асяроддзя, прадухілення ўзнікнення надзвычайных сітуацый, газіфікацыі існуючага жыллёвага фонду, сувязі, таварыстваў уласнікаў, арганізацый забудоўшчыкаў, садаводчых таварыстваў і гаражных кааператываў, забеспячэння насельніцтва раёна палівам, рацыянальнага выкарыстання паліўна-энергетычных рэсурсаў, зямельных рэсурсаў і землеўпарадкавання, рэалізацыі патрабаванняў дырэктыў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 "Аб прыярытэтных кірунках ўмацавання эканамічнай бяспекі дзяржавы", ад 15 снежня 2014 г. № 5 "Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый" у частцы курыруемых галін. У частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, разлікаў за энерганосьбіты, аказання платных паслуг насельніцтву, забеспячэння кадрамі, адаптацыі і замацавання ў арганізацыях раёна маладых спецыялістаў і маладых рабочых. Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі. Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання. Пытанні: прадпрыемстваў будаўнічага і дарожна-будаўнічага комплексу, незалежна ад формаў уласнасці; арганізацый Міністэрства сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь; арганізацый Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь; аўтатранспартных арганізацый; прадпрыемстваў аўтасэрвісу; Кіраўніцтва камісіямі: па надзвычайных сітуацыях; па пытаннях папярэджання гібелі людзей ад знешніх прычын, у тым ліку надзвычайных сітуацый; па прыёмцы ў эксплуатацыю індывідуальных жылых дамоў і гаспадарчых пабудоў; па прызнанні жылога памяшкання адпавядае (не адпавядае) устаноўленым для пражывання санітарным і тэхнічным патрабаванням; па праверцы ажыццяўлення кансервацыі незавершанага будаўніцтва жылога дома; па прыёмцы выкананых работ па перабудовы і (або) перапланіроўцы жылога і (або) нежылога памяшкання ў аднакватэрных (блакіраваных), шматпавярховых жылых дамах; па паводкавых водах у вясновы перыяд. |
|
Намеснік кіраўніка адміністрацыі Таццяна Эдуардаўна Лазуркіна Асабісты прыём: з 8.00 да 13.00 3-я серада, 1-й, 2-й, 4-й, 5-й аўторак Тэлефон для запісу: 64-33-83 Пытанні
адукацыі, навукі, культуры, аховы здароўя, сацыяльнай абароны, фізічнай
культуры, спорту і турызму, рэалізацыі дзяржаўнай ідэалогіі і моладзевай
палітыкі, абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх, правядзення
выбараў і рэферэндумаў, аналіз У частцы
курыруемых галін: выкананне прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага
развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, разлікаў за энерганосьбіты,
своечасовай выплаты заработнай платы, аказання платных паслуг насельніцтву,
забеспячэння кадрамі, адаптацыі Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі.
Структурныя падраздзялення адміністрацыі: Упраўленне сацыяльнай абароны; аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы курыруемых пытанняў); аддзел па адукацыі; аддзел ідэалагічнай работы і па справах моладзі, спорту і турызму. Пытанні: дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска"; дзяржаўнай установы "Вучэбна-метадычны кабінет Першамайскага раёна г. Віцебска"; культурна-асветніцкіх устаноў; творчых саюзаў і арганізацый; устаноў
вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай, прафесійна-тэхнічнай арганізацый, якія аказваюць паслугі ў сферы турызму і аздараўлення; ветэранскіх арганізацый; грамадскіх аб'яднанняў; грамадскіх фарміраванняў праваахоўнай накіраванасці; грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі", іншых моладзевых і дзіцячых арганізацый. Кіраўніцтва камісіямі і саветамі: па справах непаўналетніх; па фарміраванні рэзерву кіруючых кадраў; па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі; садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства аб свабодзе сумлення і рэлігійных арганізацыях; па
ўстанаўленні статусу грамадзянам, пацярпелым ад катастрофы па аказанні садзейнічання ў забеспячэнні правоў ахвяр палітычных рэпрэсій 20-80 гадоў і ўвекавечання іх памяці; назіральны; па
фарміраванні спісаў маладых спецыялістаў, якія маюць патрэбу каардынацыйна-метадычным саветам па пытаннях прававой прапаганды.
|
|
Кіраўнік справамі адміністрацыі Анішчук Вольга Ігараўна Асабісты прыём: з 8.00 да 13.00 4-я серада, 1-я, 2-я, 5-я пятніца Тэлефон для запісу: 64-34-07
Пытанні
работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку прыём грамадзян і прадстаўнікоў
юрыдычных асоб, ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, справаводства і
кантролю за выкананнем нарматыўных прававых і распарадчых дакументаў,
выканання рэгламенту адміністрацыі, сакрэтнага справаводства, структуры і
штатнага раскладу, унутранага працоўнага распарадку, зместу і эксплуатацыі
будынка адміністрацыі і іншых аб'ектаў, якія знаходзяцца ў аператыўным
кіраванні адміністрацыі, інжынерных камунікацый, тэхнічнага, транспартнага
Структурныя падраздзялення адміністрацыі: аддзел юрыдычны, па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб; аддзел запісу актаў грамадзянскага стану; аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы пытанняў справаводства); група
бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці (пытанні ўтрымання
Пытанні: удасканалення формаў і метадаў дзейнасці і рэгламенту адміністрацыі, справаводства; каардынацыі
працы структурных падраздзяленняў адміністрацыі удасканалення структуры і штатнага раскладу адміністрацыі; арганізацыі закупак для патрэб адміністрацыі; забеспячэння дзейнасці адміністрацыі з выкарыстаннем дзяржаўных сакрэтаў і кіраўніцтва дзейнасцю падраздзялення па абароне дзяржаўных сакрэтаў; зместу і эксплуатацыі будынка і інжынерных камунікацый адміністрацыі.
Кіраўніцтва камісіямі: адміністрацыйнай; экспертнай; кваліфікацыйнай па прысваенні разрадаў і класаў вадзіцелям.
|