Рус Бел

Кіраўніцтва адміністрацыі


Кіраўніцтва адміністрацыі Першамайскага раёна г. Віцебска
(210604, г. Віцебск, вул. vitperadm@vitebsk.by)

 

 

Кіраўнік адміністрацыі

Сямёнычаў Яўген Алегавіч

 

Асабісты прыём:

з 8.00 да 13.00

кожная серада

Тэлефон для запісу:

64-33-73

Кіраўніцтва дзейнасцю адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў. Узаемадзеянне з Віцебскімі абласным і гарадскім выканаўчымі камітэтамі, іх структурнымі падраздзяленнямі, Віцебскім гарадскім саветам дэпутатаў, рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання. Арганізуе на тэрыторыі Першамайскага раёна горада Віцебска працу па выкананні Канстытуцыі і законаў Рэспублікі Беларусь, дэкрэтаў, указаў і распараджэнняў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, рашэнняў вышэйстаячых выканаўчых і распарадчых органаў, выкананню бюджэту, мэтавым выкарыстанні бюджэтных сродкаў. З'яўляецца распарадчыкам крэдытаў па расходах, прадугледжаных у каштарысе расходаў адміністрацыі, падпісвае дагаворы, фінансавыя і банкаўскія дакументы. Сцвярджае структуру і штаты адміністрацыі, яе структурных падраздзяленняў.

 

Структурныя падраздзяленняадміністрацыі:

аддзел унутраных спраў;

аддзел арганізацыйна-кадравай работы;

група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці.

Пытанні:

праваахоўных органаў;

падбору і расстаноўкі кадраў;

узнагарод і ганаровых званняў;

арганізацыйнай і кадравай работы.

Кіраўніцтва камісіямі, парадамі:

па супрацьдзеянні карупцыі;

пастаянна дзеючай па каардынацыі працы па садзейнічанні занятасці насельніцтва;

па атэстацыі кіраўнікоў, спецыялістаў структурных падраздзяленняў адміністрацыі;

саветам па пытаннях каардынацыі дзейнасці праваахоўных органаў.

 

 

Першы намеснік кіраўніка адміністрацыі

Баглай

Таісія Іванаўна

Асабісты прыём

з 8.00 да 13.00

1-я серада, 2-й – 5-й чацвер

Тэлефон для запісу:

64-34-13

Пытанні развіцця прамысловасці, эканомікі, статыстыкі і аналізу, гандлю, аказання платных паслуг насельніцтву, прагназавання сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна і выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, знешнеэканамічных і рэгіянальных сувязяў, прыцягнення і рэалізацыі інвестыцыйных праектаў, садзейнічання развіццю прадпрымальніцтва, своечасовай выплаты заработнай платы, працы і занятасці насельніцтва, аховы працы, правядзення перапісу насельніцтва, грашова-крэдытных адносін, якасці і канкурэнтаздольнасці вырабленай прадукцыі, паліўна-энергетычнага комплексу прамысловасці
і рэсурсазберагальных тэхналогій, збору, перапрацоўкі лому і адходаў чорных і каляровых металаў і другаснай сыравіны, супрацоўніцтва
з аграпрамысловым сектарам эканомікі, аказання шэфскай дапамогі сялу, рэалізацыі патрабаванняў дырэктыў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 "Аб прыярытэтных напрамках умацавання эканамічнай бяспекі дзяржавы", ад 31 снежня 2010 г. № 4 "Аб развіцці прадпрымальніцкай ініцыятывы і стымуляванні дзелавой актыўнасці
ў Рэспубліцы Беларусь" , ад 2 красавіка 2015 г. № 3 "Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва" (у рэдакцыі дэкрэта прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 25 студзеня 2018 г. № 1 "Аб змяненні Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь"), ад 23 лістапада 2017 г. № 7 "Аб развіцці прадпрымальніцтва", ад 15 снежня 2014 г. № 5 "Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый" у частцы галін, якія курыруюцца.

 

У частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, разлікаў за энерганосьбіты,

аказання платных паслуг насельніцтву, забеспячэння кадрамі, адаптацыі і замацавання ў арганізацыях раёна маладых спецыялістаў
і маладых рабочых.

Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел эканомікі;

аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання
(у часткі пытанняў аховы працы).

 

Пытанні:

прадпрыемстваў прамысловага комплексу раёна незалежна ад формы ўласнасці і ведамаснай падпарадкаванасці;

гандлёвых прадпрыемстваў, рынкаў, арганізацый грамадскага харчавання і паслуг усіх формаў уласнасці;

дзяржаўнай рэгістрацыі і ліквідацыі суб'ектаў гаспадарання;

аховы працы і тэхнікі бяспекі.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

па ахове працы;

па прысваенні класаў дзяржаўных служачых адміністрацыі;

па перапісу насельніцтва;

па кантролі за фінансавым становішчам суб'ектаў гаспадарання (балансавага).

 

 

 

Намеснік кіраўніка адміністрацыі

Барадзін

Сяргей Рыгоравіч

 

Асабісты прыём:

з 8.00 да 13.00

2-я серада, 1-й, 3-й – 5-й панядзелак

Тэлефон для запісу:

64-33-92

Пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі, капітальнага і бягучага рамонту жыллёвага фонду, вадаправодна-каналізацыйнай гаспадаркі, цеплакрыніц і цеплавых сетак, выканання жыллёвай праграмы, добраўпарадкавання, санітарнай ачысткі і азелянення раёна, зместу сектара індывідуальнай забудовы, аховы навакольнага асяроддзя, прадухілення ўзнікнення надзвычайных сітуацый, газіфікацыі існуючага жыллёвага фонду, сувязі, таварыстваў уласнікаў, арганізацый забудоўшчыкаў, садаводчых таварыстваў і гаражных кааператываў, забеспячэння насельніцтва раёна палівам, рацыянальнага выкарыстання паліўна-энергетычных рэсурсаў, зямельных рэсурсаў і землеўпарадкавання, рэалізацыі патрабаванняў дырэктыў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 "Аб прыярытэтных кірунках ўмацавання эканамічнай бяспекі дзяржавы", ад 15 снежня 2014 г. № 5 "Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый" у частцы курыруемых галін.

У частцы курыруемых галін: выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, своечасовасці выплаты заработнай платы, разлікаў за энерганосьбіты, аказання платных паслуг насельніцтву, забеспячэння кадрамі, адаптацыі

і замацавання ў арганізацыях раёна маладых спецыялістаў і маладых рабочых.

Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі.

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел жыллёва-камунальнай гаспадаркі і добраўпарадкавання.

Пытанні:

прадпрыемстваў будаўнічага і дарожна-будаўнічага комплексу, незалежна ад формаў уласнасці;

арганізацый Міністэрства сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь;

арганізацый Міністэрства жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь;

аўтатранспартных арганізацый;

прадпрыемстваў аўтасэрвісу;

Кіраўніцтва камісіямі:

па надзвычайных сітуацыях;

па пытаннях папярэджання гібелі людзей ад знешніх прычын,

у тым ліку надзвычайных сітуацый;

па прыёмцы ў эксплуатацыю індывідуальных жылых дамоў

і гаспадарчых пабудоў;

па прызнанні жылога памяшкання адпавядае (не адпавядае) устаноўленым для пражывання санітарным і тэхнічным патрабаванням;

па праверцы ажыццяўлення кансервацыі незавершанага будаўніцтва жылога дома;

па прыёмцы выкананых работ па перабудовы і (або) перапланіроўцы жылога і (або) нежылога памяшкання ў аднакватэрных (блакіраваных), шматпавярховых жылых дамах;

па паводкавых водах у вясновы перыяд.

 

Намеснік кіраўніка адміністрацыі

Таццяна Эдуардаўна Лазуркіна 

Асабісты прыём:

з 8.00 да 13.00

3-я серада, 1-й, 2-й, 4-й, 5-й аўторак

Тэлефон для запісу:

64-33-83

Пытанні адукацыі, навукі, культуры, аховы здароўя, сацыяльнай абароны, фізічнай культуры, спорту і турызму, рэалізацыі дзяржаўнай ідэалогіі і моладзевай палітыкі, абароны правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх, правядзення выбараў і рэферэндумаў, аналіз
і прагназаванне сацыяльна-палітычнай сітуацыі ў Першамайскім раёне
г. Віцебска, грамадска-палітычнай інфармацыі, узаемадзеяння
з палітычнымі партыямі, грамадскімі і рэлігійнымі арганізацыямі, забеспячэння масавых грамадска-палітычных і культурных мерапрыемстваў, аховы гісторыка-культурнай спадчыны, утрымання помнікаў і месцаў воінскіх пахаванняў, прызыву моладзі ва Узброеныя Сілы Рэспублікі Беларусь, арганізацыі работы па прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў, рэалізацыі мер дзяржаўнай палітыкі
ў галіне прафілактыкі наркаспажывання, аздараўлення і санаторна-курортнага лячэння, увекавечання памяці абаронцаў і ахвяр Вялікай Айчыннай вайны і асоб, якія маюць асаблівыя заслугі, сацыяльнай абароны грамадзян, якія пацярпелі ад аварыі на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый, павышэння кваліфікацыі і перападрыхтоўкі кадраў, арганізацыі працы з рэзервам кіруючых кадраў, рэалізацыі патрабаванняў дэкрэтаў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006 г. № 18
"Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем'ях", ад 15 снежня 2014 г. № 5 "Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый", Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11 сакавіка 2004 г. № 1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны».

У частцы курыруемых галін: выкананне прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, укаранення сацыяльных стандартаў, разлікаў за энерганосьбіты, своечасовай выплаты заработнай платы, аказання платных паслуг насельніцтву, забеспячэння кадрамі, адаптацыі
і замацавання маладых спецыялістаў і маладых рабочых.

Ўзаемадзейнічае з галіновымі прафсаюзамі.

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

Упраўленне сацыяльнай абароны;

аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы курыруемых пытанняў);

аддзел па адукацыі;

аддзел ідэалагічнай работы і па справах моладзі, спорту і турызму.

Пытанні:

дзяржаўнай установы "Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Першамайскага раёна г. Віцебска";

дзяржаўнай установы "Вучэбна-метадычны кабінет Першамайскага раёна г. Віцебска";

культурна-асветніцкіх устаноў;

творчых саюзаў і арганізацый;

устаноў вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай, прафесійна-тэхнічнай
і агульнай сярэдняй адукацыі;

арганізацый, якія аказваюць паслугі ў сферы турызму і аздараўлення;

ветэранскіх арганізацый;

грамадскіх аб'яднанняў;

грамадскіх фарміраванняў праваахоўнай накіраванасці;

грамадскага аб'яднання "Беларускі рэспубліканскі саюз моладзі", іншых моладзевых і дзіцячых арганізацый.

Кіраўніцтва камісіямі і саветамі:

па справах непаўналетніх;

па фарміраванні рэзерву кіруючых кадраў;

па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі;

садзейнічання кантролю за выкананнем заканадаўства аб свабодзе сумлення і рэлігійных арганізацыях;

па ўстанаўленні статусу грамадзянам, пацярпелым ад катастрофы
на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый;

па аказанні садзейнічання ў забеспячэнні правоў ахвяр палітычных рэпрэсій 20-80 гадоў і ўвекавечання іх памяці;

назіральны;

па фарміраванні спісаў маладых спецыялістаў, якія маюць патрэбу
ў атрыманні льготнага крэдыту;

каардынацыйна-метадычным саветам па пытаннях прававой прапаганды.

 

 

 

Кіраўнік справамі адміністрацыі 

Анішчук Вольга Ігараўна

Асабісты прыём:

з 8.00 да 13.00

4-я серада, 1-я, 2-я, 5-я пятніца

Тэлефон для запісу:

64-34-07

 

Пытанні работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, справаводства і кантролю за выкананнем нарматыўных прававых і распарадчых дакументаў, выканання рэгламенту адміністрацыі, сакрэтнага справаводства, структуры і штатнага раскладу, унутранага працоўнага распарадку, зместу і эксплуатацыі будынка адміністрацыі і іншых аб'ектаў, якія знаходзяцца ў аператыўным кіраванні адміністрацыі, інжынерных камунікацый, тэхнічнага, транспартнага
і гаспадарчага забеспячэння працы адміністрацыі, рэалізацыі патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва"»

 

Структурныя падраздзялення адміністрацыі:

аддзел юрыдычны, па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;

аддзел запісу актаў грамадзянскага стану;

аддзел арганізацыйна-кадравай работы (у частцы пытанняў справаводства);

група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці (пытанні ўтрымання
і эксплуатацыі будынка, інжынерных камунікацый, тэхнічнага, транспартнага і гаспадарчага забеспячэння работы адміністрацыі).

 

Пытанні:

удасканалення формаў і метадаў дзейнасці і рэгламенту адміністрацыі, справаводства;

каардынацыі працы структурных падраздзяленняў адміністрацыі
па пытаннях ўнутранага працоўнага распарадку;

удасканалення структуры і штатнага раскладу адміністрацыі;

арганізацыі закупак для патрэб адміністрацыі;

забеспячэння дзейнасці адміністрацыі з выкарыстаннем дзяржаўных сакрэтаў і кіраўніцтва дзейнасцю падраздзялення па абароне дзяржаўных сакрэтаў;

зместу і эксплуатацыі будынка і інжынерных камунікацый адміністрацыі.

 

Кіраўніцтва камісіямі:

адміністрацыйнай;

экспертнай;

кваліфікацыйнай па прысваенні разрадаў і класаў вадзіцелям.